Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PiKeyPL | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany23.08.2010 @21:13:10 ostatnio na stronie20.11.2016 @20:19:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze754 posty na forum1

komentarze
~macialdo    25.10.2010 @21:49:15
ważne ,że mnie się kojarzy
_______
"Ciekawe jak to stać na Marsie i widząc Ziemię w pasie pstryknąć piękną fotografię? Właśnie !"
~Robert158    21.10.2010 @22:19:39
Na to wychodzi, że tak :D
_______
Nie dziękuj, obejrzyj moje prace.
~Ridi    21.10.2010 @16:32:12
Chyba raczej po trawce:D
~stray    20.10.2010 @20:17:29
dzięki za komentarze i oceny, pozdrawiam
_______
don't hate the player, hate the game
~msoctal    20.10.2010 @19:33:49
nic nie cięte mała głebia fakt nie pasuje troszkę, ostatnie zdjęci ato raczej próba ogarnięcia światła sztucznego oraz fascynacja stłką 50
~beata368    17.10.2010 @14:42:36
dziękuje
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~Cinot    15.10.2010 @23:26:02
Tak, tablet i Photoshop. Dzięki i pozdrawiam
~beata368    15.10.2010 @22:35:16
no to szacun chłopie ! czekaj zaraz ocenie ;PP
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~beata368    14.10.2010 @19:23:46
heh , żałuje ... ale musiałam pilnowac siostry -.- pozatym to że mam 13 lat to jest moja kara , bo było za zimno a ja jestem za młoda na takie coś - to są słowa mojej mamusi :D
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~beata368    11.10.2010 @20:08:03
dzięki ;D
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~msoctal    09.10.2010 @22:15:07
i tu się z tobą zgodzę mnie też się nie podobają bardzo brwi oraz załamania bluzki włosy o bidy mogą być ale dopiero zauważyłem to po wystawieniu pozdro
~Loucos    07.10.2010 @22:37:01
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~Dottie    06.10.2010 @22:28:34
Bardzo dziękuję
Serdecznie pozdrawiam!
_______
“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don
~galu    05.10.2010 @22:35:26
albo po prostu sie wypalili
~przemyslawslomka    04.10.2010 @22:33:32
dzięki. pozdrowienia
~jacek314    04.10.2010 @20:41:26
Dzięki za komentarz
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~beata368    04.10.2010 @20:00:12
bede ! ;D
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~agochi    04.10.2010 @19:36:52
hehe...zdarza si€ mnie czasem taki psychodelik pozdrawiam z Czech, dzieki za wizyte...sorki za trzcinki..maja porabane te klawiatury
~beata368    30.09.2010 @19:11:58
oo ;D kogo ja tam widze ;p
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~beata368    29.09.2010 @19:17:03
przechodziłam ;D ,a ale akurat cie nie zauważyłam ;D
_______
Całkiem optymistycznie mimo, pomimo i wbrew.
~Vivierin    28.09.2010 @22:55:44
Hmm ja zaczynam narzekać może nie na sam aparat co obiektyw i czuję głębszą potrzebę jego zmiany...

Co do szumu tak trzeba uważać, bo gdy masz dobrą słoneczną pogodę tego nie widać ale zajdzie słońce i jest gorzej. Ja generalnie nie wychodzę wyżej niż iso400 (w tym aparacie oczywiście).

_______
Zapraszam do moich zdjęć. Pozdrawiam
~zakochanawtobie    28.09.2010 @22:19:37
dziękuję bardzo!
_______
`huśtawka uczuć, chwil, emocji nadmiar
~JuliaSz    28.09.2010 @08:01:53
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~msoctal    26.09.2010 @21:27:52
jak zauwżyłeś fota robiona mocno pod światlło dopalając mocniej lampą wyszedłby efekt jak z cyfrówki płasko i nie ładnie
pozdrawiam
~rolex16    25.09.2010 @22:12:22
No ok... z tym że czasami warto zacisnąć zęby i nic nie mówić niż bezsensownie kogoś krytykować???

Pozdrawiam
_______
Przeciwko Cenzurze i Lizusowstwu!!!!
Liczę na szczerość
Pozdrawiam
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt